Elämisen ammattilainen -kampanja näkyy jälleen sosiaalisessa mediassa syys-lokakuun vaihteessa. Kampanja jatkaa aikaisemmilta vuosilta tutun tavoitteen edistämistä. Kampanjan tavoitteena on herättää erityisesti nuorten kiinnostus monipuolista kiinteistöpalvelualaa kohtaan ja muuttaa heidän mielikuviaan alasta.
Kampanjan ytimessä on viesti siitä, että kiinteistöpalveluala tarjoaa työmahdollisuuksia monenlaisille tekijöille ja alalta löytyy töitä nyt ja tulevaisuudessa. Tänä syksynä kampanja tavoittaa laajasti 15–35-vuotiaita nuoria ja nuoria aikuisia, jotka etsivät omaa urapolkuaan.
Elamisenammattilainen.fi -sivustolla pääsee tutustumaan alan ammattilaisten tarinoihin ja monipuolisiin uramahdollisuuksiin. Sivustolta löytyy kattavasti myös toisen asteen opinto-ohjaajille suunnattua materiaalia, joiden avulla he voivat kertoa monipuolisesta alasta oppilailleen.
Kampanja on näkyvillä 29.9.–19.10.2025 sosiaalisen median kanavissa – Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä ja Snapchatissa.