Elämisen ammattilainen -kampanjalla vaikutetaan nuorten mielikuviin kiinteistöpalvelualasta ja viestitään, että alalta löytyy monipuolisia töitä kaikille myös tulevaisuudessa. Kohderyhminä ovat erityisesti 15–24-vuotiaat nuoret ja nuoret aikuiset, mutta samalla muun muassa opinto-ohjaajat ja nuorten vanhemmat.
Vuoden 2025 nuorille kohdennettu somekampanja käynnistyi loppiaisena ja se näkyy Snapchatissä ja Instagramissa ennen yhteishakua viikoilla 2–6.
Kiinteistötyöntantajat ry:n jäsenyrityksiä kannustetaan osallistumaan kampanjaan hankkimalla työntekijöilleen kampanjan visuaalisen ilmeen mukaisia tuotteita, kuten lippiksiä, autoteippauksia ja t-paitoja, joiden käyttöä on mahdollista jatkaa kiinteistöpalvelualan esittelyn tukena myös kampanjan jälkeen.
Tarkemmin kampanjaan voi tutustua osoitteessa www.elamisenammattilainen.fi