Lassila & Tikanojan uudessa palvelukokonaisuudessa heijastuvat työelämän murros ja toimialan kehittyvät asiakastarpeet.
L&T:n palvelutyöntekijät vastaavat Länsiterminaali 2:n asiakas- ja avustuspalvelusta, kutsupisteen hoidosta ja ja siivouksesta. Uusi palvelukokonaisuus palvelee kaikkia, etenkin terminaalin matkustajia.
”Kävimme vuoropuhelua asiakasymmärryksestä ja tavoitteenamme oli muodostaa matkustajaterminaalin asiakkaille viihtyisä asiakaskokemus”, L&T:n myyntipäällikkö Karri Rantasila kertoo.
Helsingin Sataman matkustajaliikennepäällikkö Arto Satulin mukaan Länsiterminaali 2:n toiminnan tavoitteena on vastata asiakkaiden tarpeisiin.
”Uutta palvelukokonaisuutta lähdettiin kehittämään asiakaspalvelu edellä. Haimme sellaista palveluntarjoajaa, joka pystyisi monipuolistamaan omaa tarjontaansa, jolloin sama henkilökunta tekisi laajemmin erilaisia työtehtäviä. Palvelutyöntekijöiden työnkuva on laajentunut, jonka uskon olevan myös heille itselleen mieleistä”, Satuli toteaa.
Lue koko juttu L&T:n verkkosivuilta